Tuesday, June 29, 2010

give up

Babes , do you know what mean of the tittle ?
i will give up everything
i really very tired

i wont care about anythings again
sorry all my friends
i maybe will  decide to go , MAYBE la ; )

study study study .
wouah , tired too
i need a new life , new LIFE a !

不要说对不起 .
我 ? 很大方的 ; )
谁都没有错,不用感觉到内疚

可能你真的很喜欢他?
或许你心情其实也跟我一样?
我不会阻止,我会让他自己选择
因为我爱他

你也要加油
我 .... 我也不知道我能怎么样

My Love ,
别说对不起,别再这样
我真的不舍得打你
够了,我都累了,你开心就好 : )

虽然,我的心天天都很酸
总有一天能习惯
习惯这样的生活 .

老婆,谢谢你的肩旁
抱歉,弄湿了你的肩旁
我真得很爱你,我有什么事情
都是你帮我解决

心事?你陪我聊
不开心, 你陪我
我哭了,你疼我,借我你的肩旁

nicholas daddy ,
哎哟,抱歉叻
弄湿了你的枕头 x)

真得很谢谢你们,朋友们
你们最棒的!陪我聊了很多
在学校,没有人知道我偷哭了

工作时,偷哭?
老婆一定会知道,老婆,骂醒我好吗?
你们都知道,我对每个人都很认真
认真的去爱

朋友的建议,我真的不敢去听
可是,我真的很信他
不知道为什么  = = 别说我笨了

老婆,
那个问题,我问了
可是答案 ....... 不是我想要的

Baby <3
I Really Love You So Much
So , I Wont Care What You Doing
Freedom ? I'll Give You

I Wont Stop You
Remember , When You Need Me
I'll Be By Your Side
I Love You .

What You Want ? Is Your Freedom
I 'll Let You Own To Decide , That What You Really Want To Do .
Cheers Baby ! ;D
wo ai ni ^^

No comments:

Post a Comment